The Bitch Award Snoock vs MissV @JWZFF Radio ( Lexxxus en CrazyShee )

Hi Booboo's,

Een of andere monkey heeft beef met me lol
Hij heet Snoock en hij heeft een show op www.urbancontrol.nl pls check deze SnookTV VS Miss V aflevering want hij gaat super ham op me alleen omdat ik het real hou...beetje sneu maar waar.

Toen ik 02/07 bij JWZFF Radio was en we Dikkishh of Boffishh speelden en ze vroegen naar snooktv kon ik nix anders dan de waarheid zeggen..Boffishhh! WHY? Om een lang verhaal kort te maken
Hij wou weten wat ik er seksueel voor over had om in zijn show te komen...Wauw like really my niggaa!!
Maar een chick als ik is veel gewent en dus ook dit soort sukkels, dus ik heb em naar zijn moer uitgescholden en uiteindelijk heeft hij me van de ping gewist (lol)
Nu komt hij dus met een filmpje van 14min speciaal voor moi Wauw mr SnookTV 
Check hier me response








Luister de hele JWZFF Radio uitzending The Bitch Award
http://www.hototwenty.nl/radio/2012/07/jwzff-16-06-2012-bitchaward/


Reacties

Een reactie posten

Populaire posts