MissV @MTNL 2010 interview en The Mildred Roethof Beef

Op dertienjarige leeftijd begint Viëra, ook wel bekend als de rapster Miss V, met het dealen van drugs. Ze is vaak agressief en leeft zoals ze het zelf noemt een "snel leven". Inmiddels is ze een stuk rustiger geworden. Als hulpverlener bij het Leger des Heils en via haar eigen bedrijf zet zij zich nu in voor andere jongeren

Bron: MTNL

Begin 2010 werd ik door Aisha Bosnie (verslaggeefster) gebeld, ze was bezig met een item over meiden en criminaliteit. Het was een hot topic in de media "Gangster Meiden" en ik had natuurlijk ook een mening. Aisha kende mijn verhaal en deed me inzien dat ik het met andere moest delen. Openhartig heb ik voor de camera mijn verhaal vertelt.



In Oktober 2010 kreeg documentairemaker Mildred Roethof beef met de meiden van GhettoClassy bij DWDD ze had ze genakt met de docu Raw en Puur en ze waren alles behalve blij. Dit verhaal kwam me bekent voor want in 2009 had mevr. Roethof al eens eerder kinderen/jongeren geflasht. Deze kreng zegt eerst dat ze wilt zien hoe de kids muziek maken en rappen vervolgens stelt ze alleen seksueel gerelateerde vragen ...wauw. 
Samen met The FAQ Files team en The Gillie Show heb ik dr aangepakt, de media smulde ervan op het internet was het ook hot news check deze link van GeenStijl.nl 
We waren ook bij PowNews Check it out




Ik twijfel tot de dag van vandaag aan de integriteit van Mildred Roethof.
Als je jong bent en een camera ploeg je wilt filmen en interviewen vraag  dan altijd toestemming aan je ouders ! 


xxx V

Reacties

Populaire posts